Bij een artikel is het mogelijk om USP’s toe te voegen. Deze USP’s zijn extra verkooppunten van een specifiek artikel en worden getoond op de overzichtspagina. Om de vindbaarheid van het artikel te vergroten is het ook mogelijk om ‘Tags’ toe te voegen. De termen die worden gevuld bij deze tags worden gerelateerd aan het artikel. Hieronder worden beide opties toegelicht.
De USP’s zijn toe te voegen op de artikelkaart op het tabblad ‘Artikelen’. Vervolgens kan een bestaand artikel worden gezocht of een nieuw artikel worden aangemaakt. Op de artikelkaart dient vervolgens gekozen te worden het tabblad ‘Tags & USP & Meta Omschrijving’. Daar kan in het veld onder ‘USP’ worden de gewenste USP’s worden gevuld. De USP’s moeten worden gescheiden door een ‘*’ teken. Zie voorbeeld hieronder:
Op de webshop worden deze dan op de volgende manier getoond op de webshop. De USP’s worden weergegeven op de artikeloverzichtspagina. Zie het voorbeeld hieronder van het artikel waarbij we hierboven de USP’s hebben toegevoegd:
De Tags zijn toe te voegen op de artikelkaart op het tabblad ‘Artikelen’. Deze tags dienen als extra zoekterm om een specifiek te laten zoeken door de klant. Vervolgens kan een bestaand artikel worden gezocht of een nieuw artikel worden aangemaakt. Op de artikelkaart dient vervolgens gekozen te worden het tabblad ‘Tags & USP & Meta Omschrijving’. Daar kan in het veld onder ‘Tags’ de gewenste Tags worden gevuld. De Tags moeten worden gescheiden door een ‘;’ teken. Zie voorbeeld hieronder:
De tags die zijn toegevoegd aan een artikel kunnen als zoekitem worden ingezet op de webshop. Bij het bovenstaande artikel is de tag ‘vindbaarheid’ toegevoegd aan de tags. Dat betekent dat als er in de webshop gezocht gaat worden op ‘vindbaarheid’ dit artikel in de zoekresultaten zal voorkomen. Zie het voorbeeld hieronder: