Logic4

System error number 5

Indien er onder rapporten beheer een rapport niet geopend kan worden en men krijgt een foutmelding met de mededeling ‘Failed to open’ dan ligt het hoogst waarschijnlijk aan instellingen in Windows 10.

 

Om het probleem te verhelpen dienen de volgende stappen doorlopen worden:

  1. Klik links onderin op het vergrootglas.
  2. Type: Printers
  3. Klik op: printers en scanners
  4. Zet het vinkje op uit bij ‘Mijn standaard printer laten beheren door Windows’
  5. Klik met de linker muisknop op de lokaal geïnstalleerde printer die je als standaard printer wilt instellen.
  6. Klik vervolgens op ‘beheren’.
  7. Kies dan voor ‘Als standaard instellen’.
  8. Vervolgens moet het probleem verholpen zijn en kan het rapport weer geopend worden.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met Customer Solutions door een melding in te dienen via logic4.topdesk.net
Geschreven door
Heeft dit artikel geholpen?
0
0

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.