Logic4

Regel verplaatsen in offerte/order

Het kan voorkomen dat je regels hebt toegevoegd aan een order of offerte, maar dat de sortering van de regels achteraf niet gewenst is. Dit artikel legt uit hoe je dit kunt aanpassen.

Navigatie

order-sorteringIn dit voorbeeld gebruik ik het order scherm. Navigeer naar ‘Orders’ > ‘Verkoop orders’ en klik op ‘Order overzicht’. In het order overzicht zoek je de order op en open je deze.sortering-order

Eenmaal in het order scherm klik je linksboven in op het ‘Logic4’ logo > ‘Grids’ > ‘Hoofdgrid’ en klik je op ‘Mijn grid aanpassen’:

Hier moet je ervoor zorgen dat het vinkje bij ‘Sorteervolgorde’ uit staat. Eenmaal de kolom in beeld kan je de sorteervolgorde in de order aangeven. Nadat je dit hebt gedaan kan je op ‘Herberekenen’ klikken om te kijken of de sortering naar wens is:

LET OP: na het toevoegen van een kolom altijd het programma opnieuw opstarten.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met Customer Solutions door een melding in te dienen via logic4.topdesk.net
Geschreven door
Heeft dit artikel geholpen?
0
1

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.