Logic4

Ik ben een prijslijst kwijt, deze is per ongeluk verwijderd. Wat nu?

Ondanks waarschuwingen door het systeem kan er altijd (per ongeluk) een prijslijst verwijderd worden.
In deze situatie zijn er twee opties:

  1. De klant kan zelf de prijslijst opnieuw gaan toevoegen. Indien het een prijslijst betreft voor de leveranciersconnector ontvangen wij graag het nieuwe nummer van de prijslijst. Deze is te vinden in het prijslijstoverzicht in Logic4.
  2. Wij zetten handmatig de back-up terug zodat alles behouden blijft behalve de prijslijsten. Deze handeling kost 4 uur werk en zal in rekening worden gebracht. Deze uren kunnen niet van de Lisa uren worden afgehaald.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met Customer Solutions door een melding in te dienen via logic4.topdesk.net
Geschreven door
Heeft dit artikel geholpen?
0
0

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.