Logic4

(D) Onderhoud eenhedenregistratie

Het is mogelijk om onderhoud en storingen te registreren op een object. In deze handleiding gaan we uitleggen hoe je dit kunt doen.

Klik in Eenhedenregistratie op ‘Onderhoudsoverzicht’. Onderstaand scherm zal nu openen:

Klik op ‘Zoeken’ om een overzicht te krijgen van elk onderhoud dat is geregistreerd. Door middel van filtering kun je bijvoorbeeld filteren op datum, serienummer of contract.

Nieuw onderhoud registreren

Klik op ‘Nieuw’ in onderhoud overzicht. Onderstaand scherm zal geopend worden.

  1. Objectnummer: selecteer het object waarvoor je onderhoud wil vastleggen
  2. Op het moment dat het object een serienummer heeft wordt deze gevuld, deze is handmatig te overschrijven.
  3. Gebruiker die het onderhoud aanmaakt.
  4. Order: bij het selecteren van een object wordt er automatisch een order aangemaakt waarop onderdelen en uren geboekt kunnen worden. D.m.v. de verrekijker naast het ordernummer kan de order geopend worden.
  5. Planningsdatum
  6. Uitvoerende gebruiker
  7. Datum melding: deze datum wordt automatisch gevuld. Het is mogelijk om de datum handmatig aan te passen.
  8. Beschrijving melding: hier kan een korte beschrijving van de melding neergezet worden.
  9. Datum afmelding: noteer hier de datum wanneer het onderhoud opgelost is.
  10.  Beschrijving afmelding: noteer hier in het kort de werkzaamheden die gedaan zijn om het onderhoud op te lossen.

Klik na het invoeren van het onderhoud op ‘Opslaan en sluiten’ om de melding vast te leggen. Door middel van ‘Servicebon printen’ is het mogelijk om een rapport te printen van de melding.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met Customer Solutions door een melding in te dienen via logic4.topdesk.net
Geschreven door
Heeft dit artikel geholpen?
0
1

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.