Logic4

Een notitie toevoegen bij een artikel

Het is mogelijk om bij een artikel een notitie toe te voegen. Deze notitie kan worden ingezien als de artikelkaart wordt geopend in Logic4 of als het artikel in een order wordt gezet.

Een notitie toevoegen bij een artikel

Het tabje ‘Notitie’ is te vinden op het tabblad ‘Artikelen’ en dan vervolgens te kiezen voor de artikelkaart. Die kan worden gevonden door een nieuw artikel aan te maken of een bestaand artikel te bewerken. Op het tabje ‘Notitie’ kan de gewenste notitie wordt ingevuld. Als het wenselijk is om deze notitie ook te tonen op het moment dat een artikel aan een order wordt toegevoegd dient het vinkje te worden gezet bij de optie ‘notities tonen wanneer…….. met dit artikel’. Op dat moment zal er een pop-up verschijnen als het artikel aan de order wordt toegevoegd. 

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met Customer Solutions door een melding in te dienen via logic4.topdesk.net
Geschreven door
Heeft dit artikel geholpen?
0
0

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.