Overig

Logic4 Self Service Portal

Nadat je bent ingelogd via logic4.topdesk.net kom je op de overzichtspagina waarbij je verschillende tegels ziet.

Je kunt je eigen meldingen inzien, de kennisbank raadplegen (deze wordt continu aangevuld) en natuurlijk een melding maken over een bepaald onderwerp.
Meldingen m.b.t. Logic4 Desktop kun je daar per onderwerp indienen.
Daarnaast hebben we nog een aantal hoofdtegels gemaakt waarvoor je ook een melding kunt indienen: Administratie, Koppelingen, Website en Uitbreidingen/Wijzigingen.

Als voorbeeld hieronder een melding welke je kunt indienen als je een vraag hebt over bijv. een order:
Je navigeert naar de tegel Logic4 Desktop -> hier zie je vervolgens verschillende onderwerpen welke je ook terug ziet in Logic4:

Je wilt een melding indienen over het onderwerp ‘Orders’, dus klik je op deze tegel, waarna je nog weer kunt kiezen voor een subcategorie:

In het formulier wat hier verschijnt kun je je vraag indienen:

Na klikken op de knop ‘Indienen’ zie je een bevestiging van je verzoek met het nummer van je melding.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met Customer Solutions door een melding in te dienen via logic4.topdesk.net
Geschreven door
Op datum
19 aug 2022
Categorie
Overig
Heeft dit artikel geholpen?
0
0

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.