Logic4

Firewall blokkade (support)

De productsynchronisatie en/of inkoopsynchronisatie doen het niet. In deze beschrijving wordt uitgegaan van gebruik van de Windows Firewall. Let op dat schermafdrukken ten opzichte van de verschillende Windows versies kunnen verschillen van hetgeen getoond in deze handleiding. Maak je gebruik van een eigen firewall of virusscanner, dan dien je de instellingen binnen deze software in te stellen. Je kunt dit laten uitvoeren door de beheerder van deze software.

Navigatie Firewall

Navigeer binnen Windows via het configuratie scherm naar Windows Firewall.

Maak nu de keuze “Een programma van Windows Firewall toestaan”

Zorg nu dat bij de Uitzonderingen webware logic4.exe is aangevinkt. Op deze manier wordt Logic4 toegestaan door de Windows Firewall.

Voor de productsynchronisatie kunt u dezelfde stappen uitvoeren.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met de Servicedesk door een e-mail te sturen naar help@logic4.nl
Geschreven door
Heeft dit artikel geholpen?
0
0

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.