Logic4

DiDi beheerdersportal

Dit document bevat een beschrijving hoe gebruikers om kunnen gaan met DiDi beheerdersportal.

Voor meer DiDi bezoek ook de volgende artikelen:

Inloggen beheerdersportal

Initieel ontvangt u van ons een beheerders account.
Met dit account kunt u inloggen op http://customer.logic4didi.nl/login. Vervolgens k an deze gebruiker de volledige inrichting van de organisatie doen en schermbeheerders aanmaken.

Aanmaken afdeling

Bij de eerste keer inloggen zijn er nog geen gegevens beschikbaar. In dat geval zal er een afdeling aangemaakt moeten worden.
Klik op Afdeling toevoegen en geef hier gegevens in om de afdeling aan te maken.didididi

Aanmaken account

Nadat er één of meerdere afdelingen zijn aangemaakt kan er een scherm eigenaar worden aangemaakt.
Selecteer een afdelingdidi3

Klik op Account toevoegen om een Scherm eigenaar aan te maken en geef de gegevens van de gebruiker in.didi4 didi5

Beschikbare widgets

Koppel nu vanuit de Widget selector de widgets aan de afdeling die voor die afdeling beschikbaar mogen zijn.didi6

  1. Selecteer de groep voor beschikbare widgets
  2. Klik op een plusje om de betreffende widget beschikbaar te maken voor de afdeling
  3. Hier komt een lijst met widgets te staan die voor de afdeling beschikbaar is

Wilt u later toch een widget afnemen van de afdeling, dan kan dit onder Beschikbare widgets door op de rode kruisjes te drukken.didi7

Nadat u dit heeft ingericht kunnen de gebruikers hun eigen schermen gaan instellen.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met de Servicedesk door een e-mail te sturen naar help@logic4.nl
Geschreven door
Heeft dit artikel geholpen?
0
0

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.