Logic4

Artikelen uitsluiten van synchronisatie

Binnen Logic4 is het mogelijk om te koppelen met verschillende aanbieders middels een connector. Deze connector haalt vaak o.a. artikelinformatie op om die vervolgens in Logic4 te verwerken. Het kan echter dat nadat een artikel door de connector is verrijkt met die informatie er vervolgens eigen informatie aan toegevoegd moet / wil worden. Om die informatie bij een volgende synchronisatie niet te laten overschrijven door de connector is het tabblad synchronisatie aangemaakt.

De synchronisatie optie voor één artikel aanpassen

Het tabje ‘Synchronisatie’ is te vinden op het tabblad ‘Artikelen’ en dan vervolgens te kiezen voor de artikeldetailpagina. Die kan worden gevonden door een nieuw artikel aan te maken of een bestaand artikel te bewerken. Op het tabje ‘Synchronisatie’ staan verschillende opties die gelden voor het specifieke artikel waarvan op dat moment de artikeldetailkaart is geopend. Door een vinkje te zetten bij de betreffende optie wordt dat specifieke veld niet overschreven / aangepast bij het draaien van de connector. 

Voor meerdere artikelen de synchronisatie opties tegelijk aanpassen.

Het is mogelijk om voor meerdere artikelen tegelijk de synchronisatie opties in één keer te aan te passen en/of in te stellen. Dit kan door in het artikeloverzicht de gewenste artikelen te selecteren en vervolgens op de rechter muisknop te klikken. Vervolgens verschijnt er een menu waarin gekozen moet worden voor: Wijzigen > Synchronisatie opties > de gewenste setting kiezen. 

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met Customer Solutions door een melding in te dienen via logic4.topdesk.net
Geschreven door
Heeft dit artikel geholpen?
0
0

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.