Logic4

Aanmaken webshopgebruiker

Onderstaand de uitleg voor het aanmaken van een webshop gebruiker bij een debiteur.

Aanmaken webshopgebruiker

  1. Klik op Relaties
  2. Open Debiteuren overzicht
  3. In het debiteuren overzicht kun je de debiteur zoeken waarvoor je een webshop account wil aanmaken.

Wanneer je de juiste debiteur hebt opgezocht

  1. Selecteer de debiteur
  2. Klik op ‘Wijzigen’ om de debiteur kaart te openen.

Na het openen van de debiteurkaart

  1. Klik op het tabblad ‘Webwinkel’
  2. En klik op ‘Toevoegen’

  1. Vul loginnaam in. Dit kan bijvoorbeeld het emailadres van de gebruiker zijn.
  2. Wachtwoord. Deze mag je zelf verzinnen.
  3. Email. Het emailadres van de gebruiker. Deze hebben ze bijvoorbeeld nodig wanneer ze het wachtwoord zijn vergeten.
  4. Rol: standaard is dit supervisor. Wanneer je meerdere webshopgebruikers aanmaakt onder één debiteur kun je bepaalde gebruikers minder rechten geven, bijvoorbeeld dat ze eerst goedkeuring moeten krijgen van de supervisor.
  5. Klik op ‘Opslaan en sluiten’ om de webshopgebruiker op te slaan.

Eventueel kun je aan de webshop gebruiker ook nog een specifiek afleveradres toevoegen. Dit doe je door het afleveradres te selecteren bij ‘Gekoppeld aan afleveradres’.

Na het toevoegen moet de debiteur opgeslagen worden.

  1. Klik op ‘Opslaan en sluiten’ om de gegevens definitief op te slaan.

De aangemaakte gebruiker kan nu inloggen op de webshop.

 

Heeft u na het lezen van dit artikel nog vragen?

Neem dan contact op met afdeling klantgeluk door een mail te sturen naar help@logic4.nl
Geschreven door
Heeft dit artikel geholpen?
0
1

Over Logic4

Logic4 ontwikkelt en implementeert een alles-in-één oplossing voor bedrijfssoftware en e-commerce. Als enige partij in Nederland bieden we een totaalpakket voor webshop, voorraad, artikelbeheer, kassa, inkoop, orderverwerking, CRM, facturatie, boekhouding, B2B/B2C, managementinformatie en meer. Onze klanten zijn (middel)grote groothandels, vakhandels en retailers. Zij profiteren voor een vast maandelijks bedrag van een volledig geïntegreerde frontoffice en backoffice en continue gratis doorontwikkeling.